Rooibos eple & sitron

Ny te skal til pers. Til bursdagen min fikk jeg alle dvd-ene med Damenes detektivbyrå, dermed har behovet for «bush-tea» vært stort. Duften på denne rooibos-teen gjorde det umulig å ikke kjøpe den. Dessuten har jeg til nå ikke funnet en eneste vond rooibos te, dermed ble teen kjøpt i en fart.

Kjøpt på Upstairs i Kristiansand.

Teen dufter sterkt av eple, sitron og i bakgrunnen ulmer den anonyme rooibos lukten. Smaken er desverre ikke helt den samme som lukten, men sånn er det nesten alltid. Den dufter sterkt av eple, men smaken av eple er såpass anonym at jeg blei litt skuffet. Den smakte veldig friskt med sitron, og den passet godt til rooibos-teen. Likevel skulle jeg ønske det hadde smakt mer eple. Jaja, man kan ikke få alt. Heldigvis har jeg funnet flere andre teer i år med eplesmak som smaker eple også. Teen er god og jeg er glad jeg kjøpte den til tross for mangelen på eplesmak.

Ha en fortsatt deilig søndagskveld!

Klem fra Caza

Legg igjen en kommentar

