Utfordring: Lysfat

Jeg elsker lys. Jeg liker å tenne lys når jeg skal kose meg hjemme, det behøver ikke å være mørkt hverken ute eller inne for at jeg skal tenne lys, og det holder sjelden med bare ett. Samboer’n har ikke helt sansen for alle lysene som nesten konstant er tent i leiligheten, men så lenge jeg ikke setter fyr på leiligheten synes han det er greit.

Jeg varierer stadig vekk med hva slags lys som er framme og hvor de står og hvordan de står, telys og lysestaker og  lysfat. Maia med bloggen Fabelaktig har nå en utfordring gående, utfordringen går ut på å vise frem lysfatet sitt. Her er mitt bidrag til Maias utfordring:

Lysfatet er fra Nille. Noen av telysestakene er fra IKEA, noen er fra Indiska, mens det turkise har jeg fått til jul for to år siden av «svigers». Glassdråpene har jeg kjøpt på Upstairs i Kristiansand.

Sjekk ut alle de andres lysfat eller bli med på utfordringen selv, sjekk ut Maias utfordring her.

Ha en fortsatt deilig lørdag alle sammen!

Lørdagsklemmer fra Caza 😉

 

 

One thought on “Utfordring: Lysfat

  1. Hei så koselig at du deltar på ufordringen hos meg! Det varmer ett bloggehjerte!

    Vakkert bidrag, det fatet ditt med stjerner på var bare lekkert

    3 bidrag vil bli premiert, ta deg turen innom meg og se de fine premien

    Fineste Søndag til deg og dine!
    Maia

Legg igjen en kommentar

