Den gode the blanding

Jeg vet jeg ligger litt etter skjema med ukas te, jeg håper dere kan tilgi meg for det. Jeg har mange baller i lufta for tida og jeg håper å få tid til å nedtegne noen av planene mine på bloggen etter hvert. Uansett, ukas te:

Dette er en te jeg har fått av en kollega, jeg vil tro den er kjøpt i Danmark for all informasjon på pakken står skrevet på dansk, men hvor den er kjøpt vet jeg desverre ikke.

En sort te blandet med diverse sorte teer. Basen er en ceylon te med earl grey tilsatt hibiskus, nype og jasminblomst.

Trekketid: 6 minutter.

Denne teen smaker ikke så bittert som jeg opprinnelig forventet. Den har en fin avrunding, jeg kjenner ikke så mye til hverken bergamont (som er kjennetegnet til Earl Grey), hibiskus (og takk for det!?!), nype eller jasminblomst.Dette er te jeg kan kose meg med en stund ja.

En riktig kop the😉

Ha en fortsatt fin torsdagskveld!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

