Me, myself and I

Jeg beklager at det har vært stille på bloggen i det siste. Ting har gått over stokk og stein. En av tingene som har skjedd nylig at jeg har fylt et kvart århundre.

Jeg skal prøve å være flinkere til å prioritere bloggingen fremover, for i det siste har det stadig blitt bortprioritert. Jeg hopper tilbake til bloggtilværelsen ved å slenge meg på utfordringen hos Lidyll: Vis med ditt selvportrett.

Her er noen av de nyere selvportrettene mine:

Med nyfarget hår

En deilig sommerdag

Nye briller

Meld deg på utfordringen du også da vel eller bare sjekk ut andre tøffe bloggeres selvportrett.

Ha en fin start på den nye uka!

Klemmer fra Caza

2 thoughts on “Me, myself and I

  1. Hei du!*smile*
    …så morro at du hang deg på utfordringen hos meg!*smile*

    Likte gårfargen din jeg! Alltid likt rødt hår!

    Prøvde meg på det engang, men skal si at hjemmefarging av mørkt hår (når man prøver få det litt lysere..og så rødt) ikke alltid er å anbefale..hmf! Jeg fikk store skjolder og ble oransje!*haha* Tok ikke lange tiden før det ble farget tilbake nei…

    …og etter det har det ikke blitt noe særlig eksperimentering med hårfarge gitt…*små ler*

    forresten to giveawayer hos meg denne uken-kommer plutselig…noe for deg kanskje?

    Flott kveld tild eg!
    Klem fra meg

    • Hei på deg!
      Det er alltid gøy å være med på utfordringene dine🙂
      Takk for det🙂
      Jeg har farget håret rødt sjøl, men det blei ikke noe bra. De siste månedene har frisøren min tatt seg av farginga og resultatet er jeg utrolig fornøyd med. Jeg har lyst nok hår til at jeg slipper å bleike det før jeg farger det rødt.

      Ha en strålende dag!
      Klem fra Caza

Legg igjen en kommentar

