Flukten fra virkeligheten 3 år!

Snille Mari med bokbloggen Flukten fra virkeligheten feirer bloggens 3 år med et fantastisk gavedryss.

Her skal det gis vekk bøker for både unge og voksne og masse kult stæsj. Trekning 6. november.

For å delta på gavedrysset med kan du klikke her.

Hå en fin mandag!

Klem fra Caza

One thought on “Flukten fra virkeligheten 3 år!

  1. jeg tror jeg også må kaste meg på å lage en sånn konkurranse snart. jeg har en hel hylle med bøker jeg vil bli kvitt. hater å eie bøker ass. gleder meg til dagen jeg kjøper meg lesebrett.

Legg igjen en kommentar

