Apple Cider

Nok en uke er gått og det er på tide å teste ut en ny te.

Nok en te fra Bigelow, og for de som lurer… Nei, jeg blir ikke sponset av Bigelow tea, det hadde vært gøy, men nei, jeg blir faktisk ikke sponset av noen for å blogge om te. Tebloggingen er helt og holdent for min egen del. Jeg gjør det for selv å kartlegge hva jeg har smakt og for å opplyse resten av Norge om hvor mye te som finnes der ute. Det finnes andre alternativer enn Liptons Yellow Label og Twinings Earl Grey, som er de to teene de fleste har kjennskap til. Uansett, tilbake til Apple Cider…

En syrlig og frisk smak sprer seg i munnen da jeg tar første slurk. Jeg kjenner en svak eim av eple og noe som minner om kanel. Duften av teen minner litt om eplekake, en krydret epleduft som pirrer lukte- og smakssansen. Denne teen smaker nesten like mye som den lukter og passer perfekt til en guffen høstkveld.

Trekketid: 3-5 minutter.

Iste: Hel kokende vann over teen, la den trekke i 3-5 minutter. Hell så over i et glass med isbiter. Nyt!

Denne teen er en av de fire teene man kan vinne i den Rosa Gi borten min. Klikk her for å bli med på min Rosa Gi bort!

Ha en fortsatt fin mandag folkens!

Klemmer fra Caza

2 thoughts on “Apple Cider

  1. Hello frøken!
    Ja, gleder meg masse til å ha bloggvennene mine på besøk på lørdag! Synes det er veldig vanskelig å ikke kunne be alle de 1546 følgerene mine..menmen.. *sukk*
    Så ble liksom de jeg har mest kontakte med denne gangen da🙂

    Fineste dagen til deg!!

Legg igjen en kommentar

