Rosa gi bort!

I anledningen 1 års jubileet til bloggen tenkte jeg å ha en Gi bort, og siden det er rosa sløyfe måned tenkte jeg at temaet skulle være rosa. Hvis du vil lese mer om Rosa sløyfe-aksjonen klikk her.

Det er tre gavepakker som skal trekkes ut.

Alle gavepakkene inneholder følgende:

  • 2 rosa skjeer i melamin (fra Søstrene Grene)
  • 1 hjemmestrikket, rosa kjøkkenklut
  • 1 pakke rosa telys
  • 1 pakke med høst teer fra Bigelow (4 forskjellige teer)

Reglene er som følger:

  • 1 lodd for kommentar
  • 1 lodd for innlegg eller lenke på din blogg med det øverste bildet
  • 1 lodd for å abonnere på bloggen min

Du kan altså kare til deg 3 lodd totalt.

Trekning for Gi borten er torsdag 20. oktober. Lykke til folkens!

Ha en fortsatt deilig søndag!

Klem fra Caza

11 thoughts on “Rosa gi bort!

  1. Hei Gratulerer med 1 års dag for bloggen!

    Artig å markere med Gi bort kampanje. Jeg abonnerer allerede på innlegg fra bloggen din så dermed så det blir to lodd.

    Ha en super kveld og fin uke!

  2. Tilbaketråkk: Apple Cider |

  3. Må jo være med, jeg da, her i huset er jo rooosa fremdeles in hos enkelte, selv om lilla har begynt å gjøre seg gjeldende.
    Har du forresten blogget om Vata-te? Det er vår «Lipton», alle de andre pakkene går ut på dato, men mangler vi Vata, knurres det fra flere hold når høsten rufser rundt.

    • Nei, Vata kan jeg ikke si jegb har hørt om. I hvert fall ikke blogget om. Hvor får man tak i slikt? Hvor mange lodd ble det forresten, 2 eller 3?

  4. Tilbaketråkk: En vridd verden arrangerer rosa gi bort! « Julies bokbabbel – litteratur og småprat

  5. Jeg vil være med 🙂 Har laget et innlegg på bloggen min, så 2 lodd til meg!

    Forresten… Vet du om noe sted i Oslo eller nærområdet som selger Bigelow, mon tro?

    • Så koselig 🙂 To lodd er notert. Jeg hadde aldri hørt om Bigelow tea før jeg flyttet til Sørlandet. I Kristiansand har de to butikker som selger det. I Oslo er jeg neimen ikke sikker, men jeg vet om plenty av tebutikker, det går jo an å spørre noen av dem om de kunne tenke seg å ta dem inn. Hvis ikke kan man jo bestille direkte på http://www.bigelowtea.com/ . Gi meg beskjed om du får tak i noe og hvordan. Blir ting for komplisert får du gi meg beskjed, så finner vi en løsning 😉
      Lykke til.

      • Okei, takk for det! Jeg får kikke litt rundt. Har prøvd å google litt, men har ikke egentlig funnet noe sted. Blir vel til at jeg bestiller fra hjemmesiden deres, tenker jeg. De selger stort sett i litt større pakker, men man får vel aldri for mye te. 😉

  6. Så smart med Gi-bort te, Lurte på hvor mye te du egentlig drikker, Så fant jeg svaret ;O))) Jeg vil gjerne være med i trekkningen og for håpentlig vis vinne smaksprøver, og den flotte strikkakluten ;O))) Keep up the good work !!!

Legg igjen en kommentar

