Endelig er de her!

Jeg snakker selvfølgelig om Søtrene Grene, som ENDELIG er ankommet sørlandet. Nærmere bestemt Henrik Wergelands gate i Kristiansand.

Jeg elsker Søstrene Grene og har lenge lengtet etter at det skulle komme en Søstrne Grene butikk til sørlandet slik at jeg slipper å dra så langt for å kikke på alt de fine de har. Endelig var dagen kommet og jeg var en av de første som snek meg inn i den nyåpnede butikken.

Her får du se dagens fangst:

Oppbevaringsesker og -bokser

Melaminboller i tre knæsje farger🙂

Gøye ruller med papir

Kopphåndkle, pasta, kakelys, kort og sjokolade🙂

Etter å ha shoppet ferdig tok jeg meg den velfortjente, blå kjærligheten jeg alltid unner meg etter et besøk hos Søstrene Grene. NAMMEST😉

Ønsker alle en fortsatt fin fredagskveld og god hælj😉

Klemmer fra Caza

3 thoughts on “Endelig er de her!

Legg igjen en kommentar

