En vridd verden 1 år!

Det er rart å tenke på at det allerede har gått 1 år siden jeg startet denne bloggen. Jeg var blitt så fascinert av andre bloggere og hadde så lyst til å ha en selv. En blogg hvor jeg kunne dele egne erfaringer og tanker, men samtidig for å utfordre meg selv til å bli flinkere til å dokumentere hendelser i mitt eget liv. Som en slags dagbok og minnebok i ett.

Det første innlegget  på En vridd verden hadde ikke bilder engang. Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle få til det. Og da jeg endelig fant ut hvordan jeg fikk lagt til bilder strevde jeg lenge med å få den størrelsen jeg ville. Følte meg så utrolig dustete, men etter hvert gikk det lettere.

Opprinnelig startet jeg En vridd verden som en slags håndarbeidsblogg. Jeg skulle bruke bloggen som et slags verktøy for å bli flinkere til å strikke (jeg strikket kun vridd tidligere og ville lære meg å strikke «vanlig») og kanskje etter hvert lære meg å hekle. Etter hvert innså jeg at slike ting tok tid. Ikke like gøy med blogger som kommer med nytt innlegg hver tredje måned, så da ble andre interesser også blandet inn. Deriblant min enorme interesse for te.

Jeg er fortsatt ingen blogger ekspert, jeg lærer noe nytt hver dag. Jeg synes det er gøy å bli inspirert av andre bloggere og å inspirere andre.

Hva fremtiden bringer for En vridd verden? Tja, si det. Det eneste jeg vet med sikkerhet er at en Gi bort er rett rundt hjørnet. Stay tuned 😉

Ha en digg høstkveld folkes!

Klemmer fra Caza

5 thoughts on “En vridd verden 1 år!

Legg igjen en kommentar

