Cinnamon Apple

Nok en uke har gått og høstværet kommer og går. I dag er det grått og tåkete, da er det greit å vite at jeg har opparbeidet meg et lite lager med høstteer.

Eple og kanel kombinasjonen er en klassiker, og denne eple- og kanelteen er fra Bigelow. Kjøpt på Lille Interiør på Vågsbygd senter i Kristiansand.

Jeg har prøvd en eple- og kanelte fra Bigelow tidligere, nemlig Sweetheart cinnamon , denne teen påstod jeg var den beste eple- og kanelteen jeg hadde smakt noensinne. Dermed må det sies at jeg var litt skeptisk til denne, selv om dette også er en te fra Bigelow.

Helt ærlig så holder den ikke mål til å sammenlignes med den andre. Cinnamon apple er en helt ok eple- og kanelte. Den smaker mye kanel, veldig lite eple, men har en syrlig smak som jeg fort finner ut at er hibiskus. *sukk*

For folk som liker eple- og kanelte vil den sikkert være akkurat hva man ønsker, men hvis du har smakt Sweetheart cinnamon vil du nok kanskje, som meg selv, bli litt skuffet.

Likevel er dette nok en god, coffeinfri, glutenfri, urte-, frukt- og bærte fra Bigelow. En krydret te som passer godt en guffen høst dag.

Trekketid: 3-5 minutter.

Ha en avslappende søndag folkens!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

