Rosa oktober

Så var plutselig oktober kommet. Mye som skjer i denna måneden, men det kan jeg komme tilbake til senere.

Oktober er som noen kanskje vet rosa sløyfe måned. Kampen mot kreft er en viktig kamp. Siden jeg er jente er likevel kampen mot brystkreft den jeg fokuserer mest på. Det kommer En vridd verden til å bli preget av en del. Det blir blant annet en rosa gi bort i løpet av måneden. Så følg med 😉

Da jeg var i Belfast for noen uker siden fant jeg en veldedighetsbutikk som samarbeidet med Rosa sløyfe-aksjonen. Jeg kjøpte meg en pin og noen rosa telys med roseduft. Breast cancer awareness stod bak butikken som minnet veldig om Fretex, her er nettbutikken deres.

I fjor fant jeg rosasløyfe muffinsformer i papir fra Cacas. Har noen igjen som kommer til å bli brukt i løpet av måneden, til hva slags muffins vil tiden vise 😉

Silikonarmbåndet mitt har jeg hatt i flere år og jeg går med det nesten hver eneste dag.

Jeg synes det er viktig at folk engasjerer seg og den rosa måneden er det perfekte tidspunktet å engasjere seg hvis man ikke har gjort det allerede. Sjekk ut disse sidene for å finne ut hva du kan bidra med:

La oktober skinne i rosa folkens!
Ha en fortsatt fin lørdag og en god start på den rosa måneden!
Klemmer fra Caza
Legg igjen en kommentar

