I love lemon

Nok en uke har rast av gårde. Det er søndag og jeg koser meg med siste rest av denne ukas te, som er nok en te fra Bigelow. Denne gangen er det sitronteen I love lemon som skal til pers.

Dette er en god og frisk sitron te. Inneholder ikke teblader av noe slag, dermed egner denne teen seg også godt som iste, til tross for at iste-sesongen er i ferd med å nærme seg slutten.

Ingredienser: nype, sitrongress, naturlig sitronsmak, sitronskall, peppermynteblader, hibiskus og sitrussyre. Glutenfri.

Trekketid: 3-5 minutter.

Iste: Hell over varmt vann, la det trekke i 3-5 minutter. Søtning etter smak, hell i glass med isbiter og nyt.

Nå skal jeg nyte resten av søndagen med sitronte, strikketøy og låter at Patrick Stump        (vokalisten i Fall Out Boy). Sjekk ut This City på youtube😉

Ha en deilig sønadg!

Klemmer fra Caza

 

4 thoughts on “I love lemon

  1. Nå er det vel på tide jeg legger igjen en kommentar og ikke bare snoker rundt i stillhet her.😛 Bloggen din er en finfin kilde til te! Jeg noterer meg alt du skriver om som høres godt ut, som den te-elskeren jeg er.
    Ha en fin dag videre!🙂

    • Takk! Så gøy å høre. Jeg stikker også stadig innom bloggen din i håp om å holde meg oppdatert på bokfronten. Ikke lett når det stadig kommer nye bøker. So many books, so little time. Ha en fin dag og uke🙂

Legg igjen en kommentar

