Utfordring: Stilleben

Lidyll har en fin utfordring for tiden, nemlig stilleben, en liten utstilling. Jeg tenkte jeg skulle slenge meg på med den lille cd-hylla mi som jeg nylig har malt lyse blå/turkis. Den blir nå brukt som en stor puttekasse/settekasse. Syntes det blei litt kult. Har ikke gjort noe annet enn å male den foreløpig, men det kan jo hende jeg gjør noe mer med den etter hvert 😉

Med levende lys, uten blits.

Med blits og Hello Kitty Pezdispenser

Ha en deilig tirsdag folkens!

Klemmer fra Caza

2 thoughts on “Utfordring: Stilleben

  1. Hei du!
    Så utrolig gøy at du hang deg på utfordringen min! Det er liksom det at folk gidder henge seg på som gjør sånt noe gøy!*smile*…og hylla var kjempe fin synes jeg-nydelig farge! Og hello kitty pez dispenser dah! *hjertesukk* *smile*

    ..det er fortsatt endel tid igjen på denne utfordringen, men når tiden løper ut, er det tid for avstemmning og kåring av vinner inne hos meg*smile* Det er jo selvfølgelig en gevinst til vinneren*blunkesmil*

    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra meg

    • Hei, hei!
      Det er alltid gøy med utfordringer, men det er ikke alltid like lett å få til noe eller få tid. Dette var bare noe jeg tenkte kunne fungere. Litt barnslig kanskje, men jeg er en veldig barnslig person så sånn blir ofte mine utfordringsbidrag. Jeg synes du er flink med utfordringer tror denne blir nok en knallsuksess 😉 Ha en diggbar uke, både du og Ferdinand 😉
      Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

