Bloggen min

Ida Susanne fra Sukkertøy for øyet har nok en gang kommet med en utfordring. Denne gangen er det meningen man skal ta ett bilde som representerer bloggen til den enkelte som vil være med på utfordringen.

Ingen lett utfordring med andre ord. Jeg var ikke sikker på hvor mange elementer jeg ville klare å presse inn i ett bilde. Jeg satset heller på helheten, dermed ble mitt bidrag seende slik ut:

Jeg konsentrerte  meg om kos. Høstkos. Bildet representerer min elsk på fargen turkis, representert av teppe, pute og duk. Andre bloggere og deres innsats: Matryoska-puta som jeg har vunnet på Give away. Lys, te, gjenbruk: sofaen, fatet med cookie på, tekanna og den asiatiske tekoppen. Det hjemmelagede: strikketøyet, rørperle coasterne og cookie’n 😉

Ha en avslappende søndag!

Klemmer fra Caza

2 thoughts on “Bloggen min

  1. Savner noe magisk? (Med forbehold om at jeg ikke klarer å lese tittelen på boka, men den ser jo litt fantasy ut da. Og da er oppsummeringsbildet helt fullendt!)
    😉

Legg igjen en kommentar

