I do believe in fairies… del 2

Som tidligere nevnt er jeg veldig glad i feer. Jeg liker mange forskjellige feer, blant annet blomsterfeene til Cicely Mary Barker. Noen av favoritt blomsterfeene mine pryder inspirasjonsveggen på gjeste-/hobbyrommet.

Er de ikke søte? 🙂

I tillegg til Blomsterfeene så dukker Tingeling stadig vekk opp hjemme hos meg.

På veggen

i kunst fått av venninne 😉

Puter fått av kolleger 🙂

Veske fått av Samboer'n 🙂 Me love ❤

Jeg har også en nydelig Tingeling kopp. den kan du se bilde av i et tidligere innlegg her.

Blant smykkene mine er det også mye Tingeling. Men det er også noen feer av Amy Brown 🙂

Jeg har begynt å få en ganske så bra samling med fe relaterte bøker også:-) Den nyeste er boka «The book of fairy & folk tales of Ireland» 😉

Ha en fortryllende lørdagskveld alle sammen!

Magiske klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

