BERNHOFT

6 uker på første plass 29 uker totalt med albumet Solidarity Breaks, er ikke verst for en musiker fra Nittedal. Jarle BERNHOFT har tatt verden med storm med sitt nye soloalbum.

Bilde tatt av CazaJeg har digget Jarle og musikken hans siden han var frontfigur i SPAN. Til tross for at jeg var veldig lei meg for at SPAN ble oppløst i 2005 så er jeg i dag veldig fornøyd med Jarle som soloartist. Han er som fugl føniks, gjenfødt av sin egen aske. Han har musikalk talent til ut i fingerspissene (og tærne for den saks skyld).

I går kveld var jeg på et lenge etterlengtet BERNHOFT konsert og jeg koste meg veldig. Danset, sang og lo. Jeg håper det ikke blir for lenge til neste konsert.

Bildene i dette innlegget er tatt av undertegnede på gårsdagens BERNHOFT-konsert på KICK i Kristiansand.

Ønsker alle en magisk torsdagskveld;-)

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

