Back in black!

Hei, hei!

Beklager veldig at det har vært helt stille fra min side så lenge. Men jeg har en god unnskyldning. Jeg har hatt en to ukers ferie i Irland og Skottland. Jeg skal dele bilder og historier fra turen etter hvert, jeg må bare få lagt bildene inn på pc’en og fått organisert litt.

Siden jeg har vært borte en stund har det tatt litt tid å komme inn i bloggehverdagen igjen, men jeg skal komme meg ajour så fort det lar seg gjøre.


Sukkertøy for øyet Ida er god på utfordringer. Selv om det er i siste liten slenger jeg meg på utfordringen hennes om å vise frem det sorte jeg har i leiligheten. Jeg kommer til å vise frem et lite utdrag 😉

Jeg er veldig glad i sterke farger kombinert med svart. Noe bildene over og under er veldig gode eksempler på.Jeg har to sorte BILLY bokhyller fra IKEA, dette er en av dem. Jeg liker de sorte hyllene mine og innholdet i dem også for den saks skyld 😉 Jeg valgte å ta med bilde av denne hylla fordi den er full av diverse sorte ting også. De fleste sorte bøkene i hylla er vampyrvøker, ikke alle, men veldig mange. De sorte boksene er stappfulle av dvd’er, boksene er også fra IKEA.

Håper alle har det bra. Ønsker dere alle en fortsatt deilig onsdag!

Klemmer fra Caza

2 thoughts on “Back in black!

    • Takk. Har forsåvidt bare to. Håper på å vinne en av deg 😉
      Så bra at du ble glad. Du fortjener all den ros du kan få. Jeg blir så glad av å lese bloggen din 🙂

Legg igjen en kommentar

