Prince Vladimir

Du trodde vel ikke at jeg hadde glemt ukas te?

For det har jeg ikke, jeg tenkte bare å gjøre meg ferdig med Potter-mimringen min først.

Nok en Kusmi te ska testes, denne gangen blir der Prince Vladimir som skal til pers.

Ettersom Kusmi teen lenge var en kuriositet for min del og jeg ikke visste helt hva jeg skulle prøve først endte jeg opp med både å kjøpe en eske med et sortiment med forskjellige teposer også fikk jeg en fem små bokser av noen kollegaer. En av disse teen jeg både har i en liten boks og i teposeformat er Prince Vladimir.

Denne teen bør helst trekkes i vann som ikker er stort mer enn 85-90°C for å få den ultimate smaksopplevelsen.

Trekketid: 3-4 minutter

Dette er en sort te, med smak av sitrusfrukter, vanilje og krydder. Den er mye smak i denne, den mest dominerende smaken er den sorte teen, men den har også et hint av vanilge, som jeg desverre ofte synes å forsvinne i te. Teen har også en frisk smak, jeg regner med at det er sitrusfruktene som bidrar her. En anelse av kryddersmak er ogs å merke.

Dette er helt klart en sort te jeg kan anbefale for de som elsker sort te. Til og med jeg liker den, og jeg er ikke engang spesielt begeistret for sort te. Jeg gleder meg til å teste flere Kusmi teer etter hvert. Akkurat nå skal jeg bare nyte resten av koppen med Prince Vladimir😉

Ha en fantastisk hælj folkens😉

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

