Utfordring: Rosa

Sukkertøy for øyet har kommet med nok en artig utfordring, denne gangen skal man finne ROSA ting i hjemmet. Dermed var det bare å begynne å leite i kriker og kroker for å se hva slags rosa ting som gjemmer seg i leiligheten.

Det gikk opp for meg etter hvert at jeg har rosa ting, men det meste er ikke i pastell som hos Ida Susanne. Men man tager hva man haver så jeg slenger meg på like vel.

Det er fortsatt høstvær her på Sørlandet, da er det koselig med lys på en grå dag.

I tillegg til å tenne lys skal man ikke se bort i fra at jeg finner frem ei bok og ei tekanne med noe varmt og godt i.

Kos dere i det merkelige været, enten du er ute eller inne.

Klemmer fra Caza

 

4 thoughts on “Utfordring: Rosa

  1. Av en eller annen mystisk grunn ble jeg ikke så overrasket over at de rosa tingene dine ikke var pastell… 😉
    Men ingen pinke bøker?

    • Det lå jo to på bordet, har flere, men gadd ikke å finne fram alle. «Emma» og «The Picture of Dorian Gray» er rosa så det holder. I alle fall de søte små versjonene jeg har 😉

  2. Så artig med rosa utfordring fra bloggen Sukkertøy for øyet. Synes utfordringene Ida Susanne hadde sist med oransje var veldig artig den også.

    Du har mange fine rosa ting- veldig koselig å se!

Legg igjen en kommentar

