Levende kunstverk

Jeg fikk en orkide av ei venninne forrige uke. Den er så fin🙂

Har hatt orkideer før, men de levde desverre ikke så lenge, for da var ikke inneklimaet bra nok i min daværemde hybel. Nå blomstrer dette levende kunstverket, og jeg, ja jeg nyter og håper at jeg vil klare å holde dette kunstverket  i live slik at jeg kan nyte det i lang tid fremover🙂

I morra kveld blir det trekning av Gi bort’n min, så hvis du ennå ikke har meldt deg på så har du fortsatt mulighet.

Ha en fortsatt deilig torsdagskveld folkens!

Klemmer fra Caza

2 thoughts on “Levende kunstverk

    • Slapp av, den står normalt ganske skyggefullt i kjøkkenvinduet, men der var det for dårlig lys til å få tatt et bra bilde. Defor satte jeg den ut i sollyset for å knipse bedre bilder😉

Legg igjen en kommentar

