Turkis-/mintgrønn-inspirert

Jeg synes det er gøy å se hvordan bloggere inspirerer hverandre.

Denne gangen ble jeg inspirert til å delta på en Give away via bloggen til ERRY, som også har meldt seg på Give awayen til  Julia Runge, som ble inspirert av Ida Susanne.

Give awayen til Julia Runge går ut på å ta bilder av mint/turkise duppeditter og legge bildene ut på bloggen din. Deretter legger du linken til bloggen din i kommentarfeltet hos Give awayinnlegget til Julia Runge og så er du med i trekningen av en fin tapetbok. Høres ikke dette toppers ut? Det synes i alle fall jeg, så jeg slenger meg på. Hihi, endelig skal jeg få vist fram mye av det turkise/mintgrønne jeg har rundt omkring i leiligheten 🙂

Fant ut da jeg begynte å finne fram de turkise tingene mine at jeg har utrolig mye turkist, jeg kunne sikkert hatt en egen blogg bare viet til yngdlingsfargen min, derfor endte jeg opp med å bare ta noen av de turkise/mintgrønne tingene mine. Enjoy 😉

Ha en fin og turkis/mintgrønn dag 😉

Sommerklemmer fra Caza

 


3 thoughts on “Turkis-/mintgrønn-inspirert

Legg igjen en kommentar

