Acaí Mango

Jeg har visst opparbeidet meg et lite lager med Celestial te i løpet av det siste halvåret. Denne teen fikk jeg til jul av ei venninne. Mango te pleier å være godt, så får vi se hvordan mango passer sammen med acai.

Trekketid: 4 – 6 minutter. Kan også brukes til iste.

Inneholder mango, acaibær, hibiskus, bjørnebær blader, nype og appelsinskall.

Det lukter og smaker mango og hibiskus i tillegg til den spesielle smaken av det jeg antar er acaibær. Teen er syrlig med en litt skarp ettersmak, nesten på grensa til bitter. Ikke min favoritt te fra Celestial foreløpig desverre. Har ikke prøvd den som iste, det kan hende smaken hadde vært mildere og bedre for min egen del hvis teen fikk trekke i kaldt vann, men vi får se.

Husk å sjekke ut Gi borten min som trekkes 8. juli her.

Ha en fortsatt deilig søndag alle sammen!

Klemmer fra Caza

One thought on “Acaí Mango

  1. Jeg elsker den teen! Min favoritt har vært eple og kanel, men mango må jeg definitivt smake!!
    Takk for en koselig kommentar, det er fryktelig vanskelig dette med navn. hehe. Ha en fin kveld videre. Klem:)

Legg igjen en kommentar

