Gjennom nye øyne

Det er kanskje fælt å si det, men mitt kjære Canon IXUS 80 IS  tar ikke så gode bilder lenger. Det har blitt mange kornete bilder i det siste både i godt og dårlig lys og alt går så tregt.

Etter mye grubling bestemte meg for å gå til anskaffelse av et nytt kamera og etter mye leiting og research fant jeg endelig mitt nye kamera. Et Canon PowerShot S95. Det beste av to verdner spør du meg. Lite og nett, men funker nesten som et speilreflekskamera.

Har tatt masse bilder i løpet av uka for å teste det ut. Så langt er jeg veldig fornøyd. Skal lære meg å bruke det ordentlig. Skal faktisk både lese bruksanvisningen og lese bøker om digital fotografering.

Kanskje jeg rett og slett kan bli en bedre fotograf med nytt kamera og ny innstilling. Se verden meg nye øyne om du vil.

Blir nok en del fotografering framover vil jeg tro 😉

Ha en deilig start på hælja folkens!

Klemmer fra Caza

One thought on “Gjennom nye øyne

Legg igjen en kommentar

