Nyheter fra J.K. Rowling

Jeg er en STOR Harry Potter fan og har vært det lenge, men det er tydelig at jeg ikke får med meg alt for tida. Takket være Julie bak bloggen Julies bokbabbel har jeg nå fått med meg at J.K. Rowling har et nytt prosjekt på gang. Hva det er vites foreløpig ikke i dette skrivende øyeblikk, men spenningen stiger for nå skal man snart få vite hva Harry Potters skaper har planer om å finne på. Klikk her, klikk deretter på en av uglene for å holde deg oppdatert du også 😉

Detta blir spanande, gleder meg som en liten unge!

Ha en vidunderlig dag folkens!

Klemmer fra Caza

2 thoughts on “Nyheter fra J.K. Rowling

Legg igjen en kommentar

