Elderflower and lemon

Jeg skal teste en ny te fra Dr Stuart’s denne gangen. Hvis du vil lese om en av teene til Dr Stuart’s som jeg har testet tidligere kan du klikke her.

Hylleblomst og sitron, høres ut som en frisk komibinasjon sant?

Trekketid: 4-5 minutter

Teen har en gul-oransje farge. Den smaker syrlig og friskt med et bittelite hint av bitterhet. Jeg får en slags assosiasjon til aprikos, men det er ikke aprikos i denne teen. Den inneholder hylleblomst, sitrongress, nype, sitronskall og naturlig sitron smak.

Jeg har ikke prøvd denne teen som iste, men det kunne jeg nok godt ha gjort, for jeg tror denne teen passer godt til det.

Ha en fortsatt deilig søndag! Klemmer fra Caza

One thought on “Elderflower and lemon

  1. Hei. for en spennende te! Høres utrolig sommerlig ut, synes jeg. Hylleblomst og sitron. tror absolutt teen smaker godt som iste også.

    Ha en fin søndag!

Legg igjen en kommentar

