Utfordring: Oransje

Jeg liker fargen oransje. Det er noe varmt og krydret over den. Forbinder fargen egentlig mest med hønsten og min favoritthøytid Halloween. Men da søte Ida Susanne med bloggen Sukkertøy for øyet kom med utfordringen Oransje innså jeg at det kanskje var på tide å snoke fram favoritthøstfargen min likevel.  Hvis du vil delta eller se andre som har deltatt på utfordringen kan du klikker her. Jeg vurderte med å ta bilde av mitt eget hode, siden den utvaskede hårfargen min nå er ganske oransje, men jeg lot det være. Fant ut at jeg hadde en del oransje ting tilgjengelig uten å måtte finne fram eskene med Halloween pynt. (Hvis du vil se noe av det oransje jeg har som er pakket ned i esker kan du klikke her).

Fant nytt nummer av Nemi i butikkene i dag, perfekt til utfordringen spør du meg 😉

Elsker krusene mine fra Ritzenhoff. Spesielt det nyinnkjøpte med den skumle damen på 😉 Og hva er vel bedre enn å nyte nyinnkjøpt te i et nyanskaffet krus?

Sjekk ut utfordringen til Ida Susanne du også 😉

Ha en fortsatt deilig uke!

Oransje klemmer fra Caza

5 thoughts on “Utfordring: Oransje

    • Takk for kommentar. Koselig 🙂
      Den ene koppen er kjøpt på Kitch’n, mens den andre har jeg fått i gave.
      God hælj!
      Klem fra Caza

Legg igjen en kommentar

