Inspirasjonsveggen

Helt siden jeg begynte å pynte opp veggene på jenterommet har jeg vært stor tilhenger av tack-it eller lærertyggis som noen kaller det. Plakater har blitt hengt opp i fleng ved hjelp av dette vidunderproduktet. Da jeg bodde på hybel ble det jommen meg brukt enda mer, og jeg begynte også å henge opp mindre ting enn plakater på veggene. Jeg liker ikke hvite og bare vegger. Jeg liker å ha farger og motiver rundt meg. På bloggerommet har jeg min egen inspirasjonsvegg med for det meste postkort med nydelige motiver eller minner. For noen månder siden så veggen slik ut:

Jeg kjøper nesten alltid postkort som suvernirer, de tar liten plass, gir gode minner også er de veldig dekorative på veggen.

Nå derimot ser veggen slik ut:

Har du en inspirasjonsvegg?

Ha en inspirerende pinsemandag!

Klemmer fra Caza

One thought on “Inspirasjonsveggen

  1. Mimre…
    Jeg hadde, i mange år. 🙂 Og noen av kortene ligger fremdeles og venter på et eget rom for mor.
    Nå er det meste i stuggu på halv tolv, jeg venter på at noen med inspirasjon og sans for gipsvegger skal komme og lage hull på de perfekte stedene slik at jeg selv slipper å ta skylda for hull på feil sted… For nå har jeg lagt meg til grafikk og annet «ræl» med tunge rammer, så nå er ikke lærertyggis helt tingen lenger.

Legg igjen en kommentar

