Jentetur til Danmark

Å hvor det var herlig å ta en dagstur til Danmark forrige lørdag. Været var nydelig, omgivelsene fine og selskapet var av ytterste kvalitet.

Vi slo oss løs med shopping på blant annet Tiger, Søstrene Grene og Inspiration i Aalborg. (Noen av tingene jeg kjøpte hos Søstrene Grene er å se i forrige innlegg. Duk, melaminskjeer og garnnøster er Søstrenes verk).Deretter tok vi oss en velfortjent lunsj hvor det ble spilt norsk korpsmusikk utenfor cafeen. Hva er oddsa?

Etter at alle butikkene i Aalborg stengte dro vi tilbake til Hirtshals for å slikke litt sol og nyte rød pølse (eller «en død indianer i en kano» som samboer’n sier) og is.

Fire jenter på dagstur i danmark da blir det mye skravling og shopping. Her er noe av det jeg kjøpte i løpet av jenteturen:

Fine Kaffe-, te- og sjokoladebutikken. Her fikk jeg kjøpt meg ny te 🙂

 I Hirtshals handla jeg litt hos slakter Whinter. Her blei det sjokoladepålegg til samboer’n, og diverse andre godsaker til meg selv. Tørkede blåbær og mer te (bombe!?!).

Og det særeste av alt… vann på boks!?!

Utrolig digg å kunne dra på en skikkelig jentetur. Håper det ikke blir for lenge til neste gang.

Ha en fortsatt strålende dag folkens 😉

Klemmer fra Caza

4 thoughts on “Jentetur til Danmark

    • Var sikkerty 10 år siden jeg var der sist, så det var utrolig kos. Hvis jeg er heldig så blir det en tur med samboer’n i løpet av sommer’n. Blei mye gøy. Kan hende det blir noen flere bilder etter hvert. 😉

Legg igjen en kommentar

