Ute i solsteika

Forrige uke kom endelig sola. I alle fall for en stund. Da var det digg å endelig kunne få brukt nyinnkjøpte og fargerike puter fra Kid ute i solskinnet. Har fått kost meg masse i sola før regnværet kom. Det eneste jeg ikke rakk å teste var hengekøya, men sjangsen byr seg vel igjen😉

Jeg koste meg med kaldt vann, franske makroner og lesestoff… men jeg var nok ikke den eneste som koste meg i sola kan jeg fortelle…

Sushi la seg rett it for å slikke litt sol hun også, og hvis det blei for mye sol gjemte hun seg bare under hagestolen.

Etterpå måtte hun inspisere og lukte på blomstene…

Det er bra med sol, men det er iblant også litt greit med skygge og ingenting er så digg som vannmelon for å kjøle seg ned litt i varmen.

…også er det godt med hjemmelaga iste. Samboer’n insisterte på at jeg måtte få med et bilde av flodhestdrikkeflaska som ble innkjøpt sammen med en ny hagestol på Jysk. Fornøyd nå kjære? Ok, jeg må innrømme det, den er tøff og den gjorde seg godt på dette bildet😉

Etter iste og vannmelon + en ny runde med solkrem er man klar for mer lesing i sola, men denne gangen liggende på pledd og puter. Diggbart!

Håper alle har fått nyte litt sol i løpet av de siste dagene, man må visst utnytte sjansen når man får den for plutselig kommer uværet.

Ønsker alle en solfylt dag!

Solskinnsklemmer fra Caza

One thought on “Ute i solsteika

Legg igjen en kommentar

