Revitalise

Hei folkens! Sorry at jeg har vært så stille i løpet av den siste uka, det har vært en hektisk og avslappende uke på en gang, men nå er jeg endelig tilbake. Lover å være en flinkere blogger denne uka. Så stay tuned… men nå er det tid for ukas te:

Jeg har vært borti Pukkas teer før jeg ble introdusert til Blogglandia og fant ut at teen var trendy. De teene jeg har prøvd har vært gode, men jeg har ikke vært borti alle og liker, som dere vet, å teste nye teer. Denne gangen blir det Pukkas » revitalise».

revitalisere; gjenopplive, sette ny fart i.

Store ord for en te kan man si, men det er kanskje noe med Pukkas te som gir deg det lille ekstra.

En te med kanel, kardemomme og ingefær som skal gi varme og styrke.

Trekketid: minst 5 minutter.

Innhold: Kanelbark, appelsinskall, hylleblomst, kardemommefrø, lakrisrot, ingefærrot, grønn te, grønnmynteblad, nellikknopp og sorte pepperkorn.

Etter innholdet å dømme er det kanskje ingen overraskelse at denne krydrede teen gir mye smak, og jeg synes den er god. Den gjenopplever sansene og setter fart i systemet. Veldig bra te dette. Hvis du er en av de få som ikke har prøvd Pukkas teer tidligere anbefaler jeg å prøve.

Ha en fortsatt deilig søndagskveld!

Klemmer fra Caza

One thought on “Revitalise

  1. Jeg ble også introdusert til Pukka teen via diverse blogger her i Blogglandia – og da jeg tiilfeldigvis så i en butikk jeg var innom, måtte jeg kjøpe en eske for å teste. Den falt i smak, og etter det har jeg forsøkt et par tre andre typer. Alle har falt i smak, så jeg har ikke endt opp med en favoritt ennå 🙂
    Ha en fortsatt strålende søndagskveld!

Legg igjen en kommentar

