Throat Comfort

På grunn av forkjølelsen min har fokuset for det meste vært på å holde forkjølelsen i sjakk, og så langt har det gått bra. Derfor har jeg testa en te denne uka som fokuserer på å ta vare på sår hals. Denne innholder blant annet lakrisrot, kryddernellik og timian.

Yogi Tea  bruker urter og kryddere som har forskjellige egenskaper som kan hjelpe til med å skape balanse i kroppen. Yogi Tea har vært på markedet en stund, men de har et utrolig stort og godt  utvalg som gir i alle fall meg stor glede. Jeg liker hvordan valgene er lagt opp på Yogis hjemmesider, du kan velge te etter humør, smak og hensikt. Genialt konsept egentlig.

Også elsker jeg at Yogi Tea har visdomsord til hver enkelt tepose. Syntes denne var så fin:

Trekketid: 4-6 minutter, men kan gjerne trekke lenger.

Teen gir en god, indre varme som knapt noen andre enn Yogi teer klarer å fikse hos meg. Et hint av lakris med en krydret undertone. Pleiende for halsen, uten tvil og med en god skje med honning oppi gjør den virkelig godt for en forkjølet hals.

Jeg må desverre si at jeg fortsatt foretrekker Yogis chilite når jeg er forkjøla, men denne kommer som en bra nr. 2 foreløpig.

Nå skal jeg kose meg med te, film og strikketøy og kaskje noe godt attåt😉

Ha en fin avslutning på hælja folkens!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

