Sweetheart cinnamon

Her om dagen dumpet jeg over en ny te. Med den søteste innpakningen på lenge. Merket Bigelow var for meg ukjent og dermed blei jeg enda mer nysgerrig på hva dette var for noe. Det vil si, Bigelow merket i seg selv fant jeg snart ut at ikke var så ukjent like vel, siden det er nettopp Bigelow som lager Arizona teen.

Men tilbake til Sweetheart Cinnamon:

Dette er uten tvil den aller beste eple og kanel-teen jeg noensinne har smakt. Den er krydret,  coffeingfri og den er søt og god uten å tilsette  sukker! Hva gir du meg? Jeg bøyer meg i støvet og håper på at annen Bigelow-te er minst like god som denne. Vær trygg jeg skal teste ut flere…

Håper alle har hatt en deilig hælj!
Søndagsklemmer fra Caza

6 thoughts on “Sweetheart cinnamon

  1. Jeg var faktisk innom Lillians i dag, og de hadde den ikke! Buhuuu…😦

    Kanskje må jeg be deg handle litt for meg på Lille-butikken……. Jeg ønsker meg nemlig også en telysestake derfra (som jeg har fra før, meg jeg vil ha TO!)😀

    • JEg vet de. VAr innom der sjøl i dag også, men de skulle bestille mer i alle fall. Hvis vi er heldige så får de inn mer i morra😉

  2. Tilbaketråkk: Cinnamon Apple |

Legg igjen en kommentar

