Bobler av glede

Jeg elsker såpebobler og på kvelden 17. mai bestemte jeg meg for å teste ut noe jeg kjøpte 16. mai, noe jeg har ønsket meg lenge. Et såpeboblesverd. Det sverdet jeg kjøpte var kanskje ikke så stort, så det er vel egentlig mer en dolk enn et sverd. Anyway, på 17. mai-kvelden klarte jeg ikke å la være å teste det ut. Og jeg klarte å overtale samboer’n til å ta bilder. Jeg hadde det veldig gøy, og rundt beina mine surret det to pusekatter som stusset veldig på hva jeg drev med. Hihi, kanskje ikke så rart.


Etter å ha hatt det så gøy med såpebobler på 17. mai måtte jeg leke meg med såpebobler igjen snart. Jeg har opparbeida meg en liten samling med diverse såpeboble-stæsj for å leke meg enda mer.

I dag var dagen for å leke mer. Ville også se om jeg kunne få tatt noen kule bilder. Fant for ut at å ta bilder mens man blåser såpebobler var en stor utfordring og i begynnelsen ble det mye søl og griseri. Fikk blant annet såpe på kameralinsa, men det gikk heldigvis bra. Her er de beste bildene fra dagens leking med såpebobler:

Ønsker alle en fortsatt strålende dag!

Torsdagsklemmer fra Caza

2 thoughts on “Bobler av glede

  1. Hei hei!

    Jeg elsker bobler selv! Kjøpte gigant-boble-utstyr da ungene var små og blandet såpe i 10 l bøtte. Nå husker jeg desverre ikke hvor jeg fikk tak i det lenger 😦 Herlig å se at det er flere voksne enn meg som elsker såpebobler! 🙂

    Takk for at jeg får henge med de andre vennene dine på bloggroll’n din!

Legg igjen en kommentar

