Trendy te?

Jeg har tenkt litt i det siste. Som den tefreaken jeg er varmer det godt i hjertet når jeg ser alle i Blogglandia som viser fram kopper med tesiler, hyller med tekanner og bokser med te.

Likevel kan jeg ikke unngå å se at det finnes gjengangere blant teene. Flasker med Arizona iste er nesten å se i hvert eneste interiørblad og i mange blogger.

Mens man ser esker med Pukka og metallbokser fra Kusmi.

Og så sitter jeg da og undrer, ja, jeg undrer, er disse teene mer trendy enn andre, er de mer eksklusive, estetiske eller smaker de bedre? Jeg bare lurer, jeg ser ikke på meg selv som en tesnobb, jeg bare kom til å tenke på hvor utrolig mye te som finnes der ute og hvor lite av den som faktisk får sin verdige plass i rampelyset enten av dene ene eller den andre grunnen. Jeg bare lurer…noen som vil dele tankene sine med meg?

Legg igjen en kommentar

