Cactus

Tid for å teste ukas te. Denne teen fikk jeg i bursdagsgave av ei god venninne. Teen er fra Black Cat og heter Cactus, spennende.

På Black Cats hjemmesider står det følgende om denne teen:

En interessant blanding av sorte og grønne teblader aromatisert med tørkede solblomster og blader av kaktusblomster.

Siden dette er en blanding av sort og grønn te så blir trekketiden litt blandings. 3-4 minutter blir det nok for min del, for det passer til den grønne teen. Så får den sorte heller bli litt svak siden den antagelig skulle vært trukket et par minutter ekstra. For min del gjør det likevel ingenting.

Denne teen har en rund og frisk smak. God kombinasjon mellom grønn og sort te. Det beste fra begge verdner. Det er andre smaker som ligger og duver i bakgrunnen, men jeg klarer ikke å plassere dem med ord. Vi satser på at det er smaken av sol- og kaktusblomster, som jeg tror jeg ikke har smakt før.

Uansett, teen er god og nå skal jeg kose meg med te og litt lesestoff resten av denne grå søndagen.

Ønsker alle en deilig søndag!

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

