True blueberry

Hei,hei.

Håper alle har hatt en deilig påske, det har i alle fall jeg.

Påska er over og hverdagen står for dør, og dermed er det tid for å teste nok en ny te for meg. denne gangen har jeg testet True blueberry fra Celestial Seasonings. Celestial har mye god frukt- og bærte, dermed hadde jeg store forventninger til denne teen.

Denne teen fikk jeg til jul av ei venninne og nå har jeg endelig fått testet den ut.

Trekketid: 4-6 minutter

Kan drikkes varm og brygges som iste.

Jeg har prøvd den varm i første omgang. Den er frisk, syrlig og søt. Smaker blåbær, men det er mer godsaker i denne teen. Den er balansert med syre fra hibiskus og appelsinskall (står det på pakken i alle fall), i tillegg er den smakstilsatt med nype, bjørnebærblader og blåbærblader.

Mye godt her med andre ord, desverre hadde det ikke gjort meg så mye om de hadde hatt mindre nype og hibiskus i, for disse gir ofte for mye syre etter min smak. Likevel er dette en god og frisk te som passer godt hele året, spesielt den tiden av året før blåbærene kommer poppende opp i skogen.

Nå skal jeg nyte denne koppen med blåbærte og se hva som har skjedd i Blogglandia i løpet av påska.

Ha en deilig dag alle sammen.

Klemmer fra Caza

One thought on “True blueberry

  1. Tilbaketråkk: tropic of strawberry | En vridd verden

Legg igjen en kommentar

