Min hyllest til…

…hylleblomsten!

Jeg har hatt det med å glemme hvor glad jeg er i hylleblomst, for det er så godt med hylleblomstsaft. Jeg må desverre si at det ikke er så alt for ofte jeg klarer å finne hylleblomstdrikke i butikkene. Det er enten store butikkjeder med haugevis av diverse spesielle varer, eller de knøttsmå nisjebutikkene som har denne vidunderdrikken.

Her har jeg samlet hele fem forskjellige varianter. Med kullsyre, saft og ferdigbalndet drikke. Hylleblomsten kan også nytes både varm og kald. Jeg ELSKER HYLLEBLOMST! Ble ganske paff, men lykkelig da jeg fant hylleblomst saft på IKEA, må nok hyppigere på IKEA i fremtiden. For detta er godsakene sine det 😉 Perfekt for en varme vår- eller sommerdager og kalde høst- eller vinterkvelder. Vidunderlig!

Ønsker alle en vidunderlig påske!

Påskeklemmer fra Caza

2 thoughts on “Min hyllest til…

Legg igjen en kommentar

