Oppdatering på familiefronten

Pinky har nå bodd hos oss inøyaktig 2 måneder. Utrolig hvor fort tida går. Tenk at det er to måneder siden vi tok den stakkars pusen inn i varmen(bokstavlig talt, det var jo  en meter med snø ute på den tida).

På bildet over ser du Pinky i sitt favoritthabitat: snø! (Gjett hvem som har hoppet rundt i snøen og laget alle sporene!?!)

Så langt har vi ikke hverken hørt eller sett noe til hans tidligere eiere, dermed regner jeg og samboer’n mer eller mindre med å ikke se eller høre noe i framtida heller(er du ikke oppdatert på Pinkys forhistorie, klikk her).

Han ser ut til å ha funnet seg godt til rette og den lille, gråstripete hissigproppen vår ser ut til å begynne å bli vant til å ha ham tassende rundt på sitt tidligere territorie.

Pinky har uten tvil blitt en del av familien, både på godt og vondt. Han har satt sitt preg på interiøret: noen av veggene i leiligheten er blitt brukt som klorebrett, han har røytet på nesten alt som er i leiligheten og han skal utforske og snuse på det meste.

Men han er også en skjønning,  de traktorlydene får meg til å smelte. Pinky er helt utrolig kosete, han fotfølger meg rundt i leiligheten til tider, fra kjøkkenet til soverommet, videre til badet og tilbake til kjøkkenet igjen. Han elsker oppmerksomhet og kos. Han legger seg oppå bøkene mine når jeg leser og han vil helst ligge oppi strikketøyet mitt. Også elsker han koserotta fra IKEA( koserotta er egentlig Sushi sin, men hun er over hodet ikke interessert i den, Pinky derimot…)

Etter to månder er det kanskje på høy tid å sjekke om han vil gå med halsbånd, hvis ikke bør vi kanskje gi ham en chip snart. Kanskje noen flere navn også… time will show.

I mens koser vi oss masse, Samboer’n, Sushi, Pinky og jeg.

Ha en fortsatt deilig onsdagskveld!

2 thoughts on “Oppdatering på familiefronten

Legg igjen en kommentar

