Loppis- og bruktfunn

Jeg er stadig innom bruktbutikker, men det har desverre blitt dårlig med loppemarkeds besøk på meg de siste årene. Jeg jobber mye i hæljene og da går jeg ofte glipp av loppemarkedene. Forrige lørdag fikk jeg endelig tid til å dra på loppemarked, om enn litt i seineste laget. Siden jeg var på reisefot blei det bare to loppefunn på meg denne gang. Noe jeg tror den overfylte leiligheten jeg bor i satte enorm pris på.

Vel tilbake på Sørlandet benyttet jeg endelig sjansen til å ta en etterlengtet tur på Fretex. De små, lilla lysene er fra Fretex, mens boka og det kule fatet er fra loppis.

Ha en deilig dag!

Legg igjen en kommentar

