Ukas te: Granateple

Denne uka er det Granateplete fra Black Cat som står for tur.

En grønn te jeg fikk av ei venninne i høst. Har gledet meg til å teste ut denne teen, siden jeg liker smaken av granateple.

Må desverre si at jeg syntes denne teen smakte mest grønn te. God grønn te, men altså bare grønn te. Jeg får ofte litt gressaktige assosiasjoner når jeg drikker grønn te, er det flere som gjør det? Gress på en god måte, sommeraktig liksom, hvis noen skjønner hva jeg mener. Men noe granateple klarer jeg desverre ikke å kjenne smaken av.

Klarer desverre ikke å finne noe mer informasjon om teen på Black Cat sine hjemmesider, dermed tror jeg at jeg avslutter for denne gang.

Ha en diggbar søndag alle sammen.

Klem fra Caza

Legg igjen en kommentar

