Nykommer på kunstveggen

For noen innlegg siden nevnte jeg kunsten til The Little Fox. Selvfølgelig klarte jeg ikke å la være å kjøpe noe av kunsten hennes. Kjøpte et trykk, «The Book Fairy», som jeg fikk i posten for noen uker siden, men fikk ikke somlet meg til IKEA for å kjøpe ramme før for et par dager siden. Nå har den blonde bokfeen min fått ramme og henger på samme vegg som to andre vakre damer laget av Annette Mangseth og en selvkomponert panda i akryll. Pandaen malte jeg i 2007 til samboern min, som elsker dyr, deriblant pandaer. Fine kunstveggen.

Carambatack Design, The Little Fox og Panda malt av Caza

Ønsker alle en herlig lørdag.

Lørdagsklem fra Caza 😉

 

4 thoughts on “Nykommer på kunstveggen

Legg igjen en kommentar

