Rødtopp

Det har skjedd en del i livet mitt i løpet av de siste ukene, selv om det har stått ganske så stille på bloggen. Jeg skal prøve, sakte men sikkert, å oppdatere litt av hva som har skjedd. Noe av det kanskje mest drastiske som har skjedd var at jeg tok en tur til frisøren for snart to uker siden og ba om både ny hårfasong og ny farge.

Her er før og etter bilde:

Før

Etter

Har ønsket å ha rødt hår så lenge jeg kan huske. Da jeg var liten var jeg totalt forelsket i håert til Ariel i Disneys versjon av Den lille havfruen, og i tenårene ville jeg stadig vekk ha hårfargen og frisyrene til Willow i Buffy the vampire slayer. Nå har drømmen blitt virkelighet og jeg har blitt redhead. Hvor lenge dette vil vare får tiden vise, jeg er i alle fall strålende fornøyd med resultatet 🙂

Ha det bra alle sammen.

Klem fra Caza

2 thoughts on “Rødtopp

Legg igjen en kommentar

