Arizona Blueberry white tea (iste)

Nok en uke er gått. Må bare beklage at jeg ikke har fått skrevet noe, har knapt tatt i en datamaskin de siste dagene, og har ikke hverken rørt eller sett min egen laptop siden mandag. Har med andre ord desverre ikke blitt hverken lesing av andres blogger eller oppdateringer på min egen. Men denne uken håper jeg virkelig skal bli annerledes. Skal gjøre mitt beste på å komme ajour med mange av dere i Blogglandia og prøve på å få skrevet litt mer enn jeg har gjort de siste to ukene.

Ting har gått over stokk og stein i løpet av de siste fjorten dagene, men nå tror jeg ting har roet seg ned litt så mens jeg slapper av med musikk av Parov Stelan. Det var en kollega som anbefalte musikken hans og etter ett par snutter på youtube blei jeg hekta på noen av låtene hans og måtte bare bestille noen cd’er. Nå har de endelig kommet i posten og kan nytes til det fulle. Sjekk ut Parov Stelans Catgroove, den er bare genial, fyren som danser er ikke så gal han heller😉

Men altså for å komme igjen med blogginga igjen begynner jeg med noe kjent, nemlig ukas te .

Nok en Arizona tea, denne gangen tester jeg ut isteen Blueberry White tea. Denne isteen er proppfull av antioksidanter. Smaker som det den inneholder, nemlig: hvit te, med pære og blåbær. En god, fruktig og søt kombinasjon. Jeg er meget fornøyd. Hadde skyhøye forventninger, og jeg ble ikke skuffet.

Ha en fortsatt deilig søndag.

Klemmer fra Caza

Legg igjen en kommentar

