JIPPI!!! Jeg har vunnet…

… min første utlodning i Blogglandia. Jeg har vært så utrolig heldig å vinne Matryoshka-puter på bloggen til An-Magritt, Romantisk Retro. TUSEN TAKK!!! Pakken med putene kom i posten i dag og jeg ble overlykkelig. De er så fine. Vet foreløpig ikke helt hvor jeg skal ha dem hen, de må liksom settes et sted som er dem verdig. Jeg får eksperimetere litt for å finne den perfekte plassen.

Er ikke disse putene bare fantastiske med lomma bak på den største med plass til de to andre? Det mener i alle fall jeg.

Disse nydelige putene er designet og laget av Ursula og Benny som har blogg, epla- og etsybutikkene ved navn eye2eye. Disse er virkelig verdt å sjekke ut.

Ønsker alle en vidunderlig hælj.

Torsdagsklem fra en overlykkelig Caza

Legg igjen en kommentar

