I postkassa…

i går lå det endelig en hentelapp til en pakka jeg har ventet på en stund. Endelig var den kommet, bestillte tre bøker fra bokkilden.no i midten av februar. Har visst vært litt trøbbel med den utenladske leverandøren, derav den lange ventetiden. Likevel vil jeg si at denne ventingen var verdt det når man ser hva innholdet i pakken var, nemlig tre helt herlige bøker som jeg er ganske sikker på jeg vil ha mye glede av i fremtiden.

Blir visst aldri lei av Jane Austen, måtte derfor ha denne dummies-boka, mest for gøy, men også fordi jeg har begynt å bygge meg opp en slags samling når det gjelder Jane Austen. Bøker, filmer…vel, vel, det får bli et annet blogginnlegg en annen gang…

Blir nok desverre en stund til jeg kan begynne å strikke og hekle slike små og gøye saker, har en del andre prosjekter å fullføre først. En av tingene som endelig er ferdig er nok et par frøkenvotter. Det var en kollega som også ville ha et par, men hennes ble strikket i en annen farge, som passer bedre til hennes stil.

Hva slags hobbyprosjekter holder du på med for tiden?

2 thoughts on “I postkassa…

  1. Oi, her var det mye moro å lage!

    Joda, jeg holder jo på med ørten prosjekter på en gang, du vet jo om de to genserne i lilla som ligger og støver ned + juleduken (til under juletre), ja er det ikke mer også som jeg har annonsert? Nå holder jeg på å sy duk og strikkepinneetui + strikke et skjerf. Skjerfet begynte jeg på for noen år siden, men de sytingene er synder av nyere dato.

    Jeg holder jo egentlig også på å legge opp gardiner, men det prosjektet har jeg lagt på is. Det gikk så dårlig. 😉

Legg igjen en kommentar

