Detaljer fra et kjøkken

Her er altså kjøkkenet vårt. Er ikke så ofte det ser alright ut, har for mye kjøkkenutstyr og dårlig kjøkkenløsning etter min smak. Alt for lite skapplass*sukk* , jaja, man får bare gjøre det beste ut av det man har. Her er kjøkkenet på en god dag. Syntes det så såpass alright ut at jeg måtte ta bilder av det!

Det er vel ganske så vanlig å ha en krydderhylle, men er det likevanlig å ha en tehylle?

Jeg bare spør…

Har lurt på å male den lille hylla, men har foreløpig ikke funnet ut i hvilken farge det i så fall skulle vært… noen forslag?

Ha en fortsatt fin uke!

Klem fra Caza

4 thoughts on “Detaljer fra et kjøkken

  1. Jeg har ikke tehylle, men skjønner jo nå hva jeg skal lage meg! 😀 Må bare finne ut hvor jeg skal ha den…. 😉

    Oi, så ryddig og pent det var på kjøkkenet! Det var nesten så jeg ble inspirert til å ta fatt på eget kjøkken. Men…. Ikke i dag…

    • Hihi, ja det må du få deg vettu ;-p
      Må desverre innrømme at kjøkkenet ikke har vært så ryddig og reint siden hobbykvelden i januar, hvorpå bildene ble tatt. Ser med andre ord ikke like ryddig ut der nå…

Legg igjen en kommentar

