Jeg er tilbake!

Hei alle sammen!

Denne uka har det blitt en litt ufrivillig bloggpause. Blei strikkecafé på mandag, hobbyklubb på tirsdag, sette seg inn i nyinnkjøpt mobil på onsdag og jentekveld med overnatting hos venninne torsdagkveld, så blogging ble meget nedprioritert denne uka så langt kan man si. Men nå er jeg tilbake.

Selv om jeg ikke har skrevet noe selv denne uka betyr ikke det at jeg ikke har fulgt med på andre, jeg stikker stadig innom Blogglandia selv om jeg ikke har tid til å skrive selv. Jeg blir stadig inspirert og betatt av ting jeg finner selv om jeg ikke alltid er like flink til å skrive kommentarer til folk. (Memo til meg selv: Bli flinkere til å legge igjen kommentarer). Var også en tur innom Etzy denne uka og forelsket meg fullstendig i kunsten til ei som kaller seg for The Little Fox. Hun har noen helt nydelige kunstverk som jeg bare er helt nødt til å dele med dere. Ser ut som om jeg blir nødt til å gå til anskaffelse av et par av kunstverkene hennes. Fine, fine 🙂

The Little Fox

The Little Fox

The Little Fox

Disse tre kunstverkene er tydelig inspirert av Alice’s adevntures in Wonderland av Lewis Carroll, me like 😉

Hun har også en utrolig søt blogg hvor hun  blant annet legger ut bilder av sine nye kunstverk. Verdt å sjekke ut altså.

Ønsker alle en fortsatt deilig fredag 😉

Legg igjen en kommentar

