På hjertejakt

Det er alle hjerters dag i dag, også kalt Valentines day. I den anledning tenkte jeg å ha en liten hjertejakt, altså finne ut hvor mange hjerteformede gjenstander eller ting med hjertemotiv jeg kan finne i leiligheten… dette kan bli spanande…

"Den lille hjerte samler" av Anette Mangseth passer jo fint i dag🙂

Smykketreet mitt blei litt inspirert av av kunstverket over…

Valentine's gave til min kjære

Muffins i stoff, genial til å oppbevare ting i. Fikk den av en kollega forrige uka, mye delig stæsj inni. Hjertesjokolader og chili-sjokolade. NAM! Takk kjære kollega, du vet hvem du er🙂

Har egentlig ikke feira Valentines day så mye tidligere, men i år fikk jeg litt lyst til å pynte litt med rosa og rødt. Fant fram en duk jeg aldri har brukt, afrikansk duk fått av venner av familien. Syntes den passa så fint. Når det gjaldt annen dekor blei det vel mest lys, også endte jeg opp med å kjøpe en rosebuktett på rema til meg selv. Kanskje litt patetisk, men hvis jeg først skulle kjøpe roser til meg selv så ville jeg ikke bruke en formue.

Ellers så blei det jaggu litt forskjellig valentine’s godis, snacks og bakst i løpet av hælja. Her er noe av utvalget… kjenner en liten trang for å spise noe salt snart… for her er det mye søtsaker😉 den hjerteforma konfektesken er fra IKEA.

Hva er vel Valentine’s day uten Love hearts?

Hjerteforma brownies, kan det bli bedre? Den hjerteformede kakeforma i silikon har jeg fått av bestisen: TAKK SNUPPA! *SMASK*

Kjærlighets te, trukket i teball med hjerte i enden av lenka og drukket av hjertekoppen min :-)

Kjærligshetste….nam!

Blei jaggu meg bakt Valentines-muffins også. Oppskrifta er fra Pickles. Sjekk forresten ut muffinsformene jeg kjøpte på Nille, med Barbapapa-motiv. SØTT!

Selv om Gizmo ikke har noe med hjerter å gjøre må jeg nesten ha ham med likevel. Han var nemlig den første valentinesgaven jeg fikk noensinne, fikk han av min kjære samboer. Den beste valentinesgaven EVER!!!🙂 Takk igjen kjære!

Ønsker alle en magisk og romantisk Valentine’s day! Klem og kos😉

4 thoughts on “På hjertejakt

  1. He he, ja jeg vet hvem jeg er og du er bare utroooolig søt. :-* Og du, jeg likte godt Afrika-duken din!

    De muffinsene gjorde meg forøvrig overlykkelig i kveld da jeg skulle hjem fra jobb. Jeg hadde helt glemt at det var én igjen, og vips så stod den der i all sin prakt når jeg trengte den som mest.😀

    Lite som minner om valentine her. Driver faktisk og sorterer smykkene mine i kveld, og ikke en gang der var det noen hjerter! Jeg må være hjerteløs… Jeg pleier forresten også å kjøpe blomster til meg selv, men faktisk i helga fikk jeg to buketter fra gubben her i anledning morsdagen.😉

    • Hihi, takk! *rødme*
      Så bra at muffinsene kan spre litt glede. Du er ikke hjerteløs, bare så det er sagt. Og hvis du føler at smykkesamlinga mangler hjerter så er det ting som kan fikses på vettu😉
      Heldige deg som fikk to buketter, grattis🙂

      • Og at jeg kunne glemme å nevne det: Lørdag morgen var jeg innom bloggen din og leste om muffinsene dine og ble igjen bare så inspirert, så gjett hvem som bakte muffins lørdag formiddag?😀

Legg igjen en kommentar

