Hobby/bloggekroken min

Er desverre ikke så veldig flink til å vise fram leiligheten som samboern og jeg deler. Tenkte å begynne i det små med hobby-/bloggekroken på hobby-/gjesterommet. Ikke enormt stort, men passe til sitt formål foreløpig.

Her sitter jeg altså med pc’en og blogger, skriver brev (sneglepost), perler og annet. Mye hyller og stæsj i hyllene. Er utrolig fornøyd med skatoll/hylla jeg kjøpte på en bruktbutikk sommern 2010 for 300 kr. Slik så det altså ut da jeg kjøpte det:

Sikkelig ekkel grønnfarge som ikke falt helt i min smak, dermed hadde jeg ingen dårlig samvittighet for å ville gi den en annen farge. Vurderte å male det i en knæsj farge, men gikk vekk fra ideen da jeg tenkte på hvor mye knæsje farger jeg har ellers på ting… du skjønner kanskje hvorfor…?

Det jeg elsker med dette møbelet er at det er så allsidig. Det er et slags skatoll med hyller, skap og skuffer. Genialt spør du meg. Har vurdert å bytte ut knottene på de to skuffene, men har foreløpig ikke funnet drømmeknottene ennå, så det får vente.

Ha en fortsatt deilig onsdagskveld!

3 thoughts on “Hobby/bloggekroken min

  1. Takk for hyggelig hilsen hos meg. Veldig hyggelig å finne frem til nye blogger 🙂
    Skatollet ditt ser jo veldig praktisk ut da – inneholder masse!
    Man trenger jo slike praktiske møbler hvor man får plass til alt stæsjet man har…

    Ha en super kveld!

Legg igjen en kommentar

