Ukas te: Østlig stjernetegn te – Tiger

For å klare å komme meg igjennom det enorme telageret jeg har opparbeida meg har jeg omsider kommet fram til at jeg skal lage en slags fast spalte i bloggen. En gang i uka skal jeg prøve ut en ny te jeg har liggende og si litt om den. Litt fakta og litt egne meninger. Klar for ukas te? Denne uka er det en slags horoskop te. Det finnes med andre ord 12 forskjellige av disse, desverre kjøpte jeg bare mitt eget stjernetegn etter østlig astrologi, nemlig tiger’n. Siden jeg altså bare kjøpte et av stjernetegnene vet jeg ikke hvor forskjellige de andre stjernetegnteene er i forhold til denne.

Teen ble kjøpt i Praha i høst på Pangea Tea. Irsk, sort te med smak av bær, mulig kirsebær. Vannet skal være på 100 grader og trekketiden er 4 minutter.

Dom: Litt bitter te, men det har nok å gjøre med at jeg ofte synes sort te generelt er bitter. Likte bærsmaken.

Prøvd noen nye teer i det siste? Ikke vær redd for å gi tips eller annet i kommentarfeltet.

Ha en flott tirsdagskveld😉

Klem fra Caza:-)

Legg igjen en kommentar

